Przyjmowanie i załatwianie spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Miejsce przyjmowania interesantów:
Sekretariat Publicznego liceum Ogólnokształcącego nr I w Opolu, ul. Licealna 3
Godziny przyjmowania interesantów w sekretariacie Liceum:
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00
Przyjmowanie interesantów przez dyrektora/wicedyrektora:
Dyrektor – poniedziałek i wtorek od 12:00 do 15:00.
Dyrektor jest także dostępny podczas zebrań i konsultacji z rodzicami oraz po uprzednim umówieniu się telefonicznie.
Wicedyrektorzy - w godzinach swojej pracy.
Sposób załatwiania i przyjmowania spraw:
W zależności od sytuacji poruszanej w sprawie: pisemnie, telefonicznie, elektronicznie.
Informacja o stanie realizacji spraw:
Wszelkie informacje o stanie załatwiania spraw w Liceum można uzyskać korzystając z poniższych środków kontaktu:
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr I w Opolu
ul. Licealna 3
45-714 OPOLE
email: sekretariat@zso1.opole.pl
tel. + 48 77 47 42 944